rase2 nye yg bli tiket bas tu ari laen kot...
hari yg sm la..lps bli tiket blk amik nid n nzri..pastu mkn kfc..ingat lg la..
yeelaaa...lupe la plak..hihiih...sowie..
pe daaa
Post a Comment
4 comments:
rase2 nye yg bli tiket bas tu ari laen kot...
hari yg sm la..lps bli tiket blk amik nid n nzri..pastu mkn kfc..ingat lg la..
yeelaaa...lupe la plak..hihiih...sowie..
pe daaa
Post a Comment