.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

~My FwEnZ @ SKALI WEB SERVICES!~

ni la actvt xberfaedah ms dh nk benti keje hr tu..mcm2 acara yg diorg ni wt..termasuk lah aku..dr pg smpai mlm de aje aktvt..yg kali ni aku cite dr pg smpai ptg je la ek..yg mlm aku smbg nnt..sbb ms xbyk ni..huhu..kt pusat ict la katakn...


promote ting smph skali..hahahaha

ngan abg ipor ku yg p0oyo sentiasa

all of my best fwens..love n miss u all..mmuaahh

model antarabangsa skali

ant rkn2 yg nk benti

walaupon bkn 1 division..tp korg ttp support kitorg kn!!best!!

pose dr kami yg best!

more pose 4 all of u

skali supporters

muka2 yg letih lps fotografy session



~My LaSt MoMmEnT aT sEnTuL~


Ni adalah gambar2 sewaktu hari2 terakhir aku di SWS..

kami beramai2 mkn kfc..kelakar btol ms ni..de peristiwa di sebalik jamuan ini..hahaha..


ketua segala aktiviti berfaedah..abg aidi bersama asst die..wani..aku tgk je


gambor ni menunjukkan keistimewaan restoran kfc ni..sbb staff dia smua OKU..bisu + pekak


ni pose istmewa dr tina n nid..ann tu wt2 xnmpk je tu..tp posing gak kn

kat bawah ni ant muka2 mereka yg tlh membuat cubaan membunuh diri akibat stress aku nk benti..hahahahah


soleh

ayie

nazar

mereke kelihatan lebih tenang setelah berhadapan dgn sesi kaunseling bersama abg aidi..alhamdulillah..mereka masih boleh tersenyum


apa sebenarnye fokus si ayie ni ha?? produk kfc atau abg aidi?


ant muke2 yg akn aku rindui smpai bile2...


thanks to all my friends yg sudi dtg ms jamuan yg x sberapa ni..


~friends forever yaa!~


~My LoVeLy DaY iN mY LiFe!~


tarikh 11 July 2009 adalah hari plg bahagia aku dan dia...

sbb??

hari aku dan dia bersama2 mengecapi bahagia..hahaha..saje wt cite best.. ;P


..me b4 bertolak ke KL..wif my love pillow from him..


..wajah ceria suami tercinta ku..



..geget dia kang..memaen lak ek..


..wt renungan manja lak abg neh..


..alalala...manje nye abg syg ni..ni yg geram ni..keh3..tettt...(sensored)

pe2 pon aku mmg happy sgt sbb dpt jmpa syg aku ni..walaupon xdpt nk smbt bufday aku sm2 mggu dpn..tp d awlkn ke hjg mggu baru2 ni..jd la..sbb whole weekend my time wif him je kt sn..kecuali ms tdo la aku blk umh..huhu..pe daa

i love him so much..n gmbr2 kengkawan yg laen ms kuar jln2 kt time square tu nnt org upload k..sbb gmbr tu dlm camera..xde card reader la pulok..






~MiSs My FwEnS!~

Salam semua kawan2..hari ni hari ke 10 org kt UTM Skudai ni...huhu..tp dh rasa mcm dah sebulan je...rindu sgt2 kt korang smua...mcm mn ek korang kat sana? xspecially nid, tina, ann, wani, abg ipor, zul, abg aidi, ayie, soleh (power!)...hahahaha....

masa org xde..dah mcm2 berita org dgr...yg latest psl pemergian ayahanda tercinta abg aidi..takziah org serta family dan rakan2 di utm skudai ni ucapkan..semoga rohnya dicucuri rahmat-Nya dan ditempatkan bersama-sama org2 yg soleh..amin..

semoga kalian sehat dan ceria2 selalu...kdg2 rindu kat korang slalu nangis...huhu..sedih sgt...nnt org dtg sentul kita kuar ramai2 nk???

hmm..wat abg syg...of corz r rindu sgt2...nnt kite wt video call lg ek...

ingat nk upload gambo...tp lupa lak bwk transfer cabel fone ni..insyaallah nnt de peluang org upload gambo k..nk tnjk kt cni org de kembo..ha3...ingatkn cyg org n abg ipor je kembo...kt cni pon org de kembo ngan dak kelas..diorg ckp kami sm..he3..sm atau x nnt org tnjuk gambo k..

apa2 pon..ikhlas dari sudut hati org..korang ni mmg kwn2 org yg plg best..dan org xkan lupakan jasa dan pengorbanan korang pada org slama ni...

xlupa jugak kpd cik timah n kak linda..kajol tu sampingan je kot..he3..xbaik btol.. ;P

k la..wat yg terbaik..majulah korang utk diri korang sendiri...chayok3!!


Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P