.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Kwn Baek ku Dr Kecil!~


My Best Friend Ever!!!
a.k.a. my KAK LONG!!

miss our moment a lots!

friendship forever..


✿.。.:* *.:。.✿

ಠ_ಠ

เ ๓เรร ๓ұ ғค๓เใұ ร๏ ๓ยςђ..

เ ฬคภҭ ҭ๏ ﻮ๏ ђ๏๓є...ђยк3!~

✖‿✖

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌ใ̡̡̡ ̡͌ใ̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌ใ̡̡̡̡.__

✿.。.:* *.:。.✿

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


Final Exam Kembali Lagi!!!


Salam smua..

huhu..aku dah mkin cuak..sb FINAL EXAM dh makin dekat..tggl smggu lbh je ag..huk3..

aku akn start final exam ngn paper subject 'English' pd 7 April 2010..and will take last paper 'Pembelajaran Sains & Matematik' on 19 April 2010..

apa persediaan aku???

stdy la wahai RIEYZA!!!!


kwn2..doakn smoga sy dpt menjawab smua soalan exAM dgn tenang dan lulus dgn baik..insyaallah..amin..

kpd kwn2 yg tgh berjuang menjwb exam skrg ni..GOOD LUCK frenz!!

insyaallah smua akn berjln lancar..amin..

~Impianku!~


~IMPIAN!~

Setiap org mempunyai impian msg2..aku pon cmtu gak..kalau MyLove de 3 Hajat a.k.a. impian nye dlm mencapai sesuatu matlamat hidup dia..tp aku de 5..huhu..byk kn..tp itu matlamat aku laa..

Impian aku yg pertama:
Nak jd seorg guru yg baik..insyaallah..amin..(dlm proses)


Impian kedua:
Mempunyai pendapatan yg dpt menampung diri aku, keluarga dan anak2 kelak..amin


Impian ketiga:
Mempunyai kereta idamanku..Toyota Cellica..(yg ni xtaw la ley dpt ke x..huhu)


Impian Keempat:
Mendirikan rumahtangga bersama insan yg dicintai..insyaallah..amin


Impian kelima:
Memiliki rumah yg boleh memberi perlindungan dr hujan dan panas kpd aku, keluarga dan anak2 kelak..amin


Semoga impian aku ini dpt dilaksanakan..insyaallah dgn daya usaha aku sendiri..kecuali impian keempat laa..mn ley aku pinang cik abg aku tuh..huk3..amin..

doakan smoga impian aku tecapai..dan insyaallah aku jugak sntiasa doakn smoga impian sahabat2 ku jugak tercapai..amin..


Ku Bukan Aku – Tilu


Lirik Lagu Ku Bukan Aku – Tilu

Lama sungguh hari berlalu
Hening malam menyiksaku
Bila bersendirian sepi jadi pilu

Kau pergi aku yang hilang
Sedikit pun hidup tak senang
Langit cerah ku renung mendung kelabu

(korus)
Kerana diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Fikiran tak keruan
Jiwa rasa kekosongan
Diriku bukan aku
Tiap kali kau menjauh
Pulangkan dia ke pangkuanku

Yang digemar menjadi bosan
Sukarnya cari ketenteraman
Bila hati bersedih semuanya tak betul

Ku cuba setabah hati melupakan
Dirimu dari ingatan
Tapi semakin dicuba semakin rindu

(ulang korus 2x)



Suatu kehilangan bagiku...huk3!


Salam..kali ni aku nk berkongsi sedikit kesedihan yg aku rasai..huhu

time ni aku tgh cuti mid-sem selama seminggu...dan pada 21 February 2010..ahad jam 11.00 pg..bertempat di tasek hadapan KTM Batu Gajah, Perak..

waktu itu adalah suatu yg sukar bg ku..huk3..aku terpaksa berpisah ngan 2haiwan kesayangn ku..iaitu Bibi n Bubu (mereka sebaya;2thn lbh la jgk)..

setelah lbh kurang 2 tahun aku membela mereka..kali ini..aku terpakssa melepaskan mereka pergi..demi kepentingan masa dpn mereka jua..huk3..(mcm apa je ayat neh??)
mereka jgk perlu ms dpn mereka sndiri..mereka perlukan habitat yg sbnr..
maka aku lpskn mereka di tmpt yg senang aku nk pergi bila aku rndu mereka nti..(nsib baek ayah xsuh ltk jauh2..huk3)..lokasi tu mmg laluan kami pulang ke kpg..so, nti ley la sggh...huk3


yg ni nama nye Bubu (jntn & plg kecik)


yg ni lak nama dia Bibi (betina & sebesar tapak tgn)


inilah tmpt mereka tggl selama hampir 2thn lbh..huk3..
(dlu kucen aku owner bekas ni)


adik n ayah ku tlg aku lps kn..aku xsggup laa...huk3..sdey!~


ni Bibi..mcm xnk pergi je..syg taw x???


ni Bibi ms dh msuk tasek...


Bubu ni lmbt skit..sblm dia msuk tasek..dia smpt nyorok lam semak sb xnk masuk lam air..huk3..wat prangai eh..xnk tggl??


ni la tasek dpn KTM Batu Gajah tu...Tina..klu ko blk kg..tgk2 kn la kura2 aku ek ms lalu dpn tasek tu..huk3...


gmbr ni sbnarnye de kpala si Bibi yg tgh berenang2 kt tgh2 tasek..tp xnmpk sb kecik sgt pon..
tp ms tu aku sronok sgt2 tgk dia brenang2 kt tgh2 tasek tu..dia BEBAS..berada di habitatnye yg sbnr..si Bubu je yg xtimbul2..dia nyorok kt kyu tepi tasik tu..mjuk kot sb aku tgglkn dia..huk3..jgn marah ye syg..akk tgglkn kmu kt ctu utk kebaikan korg gak..smoga korg bahagia kt tasik tu...tp jgn nakal2..byk kete lalu lalang kt ctu..hati2 taw..huk3..

sdey!!!!

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P