.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Our Couple 1st Anniversary


Alhamdulillah..
bru2 ni genap 1thun kami bersama sbg psgn kekasih..
walaupon dh hmpir 2thn kami kenal...
1thn sbg kwn & 1thn sbg psgn kekasih..


smpena ulangthn ni kami xsmbut pe2 sgt pon..cume b'jumpe dan kuar sm2 je..tp bkn berdua je..abg ipor n housemate dia dak ijam tu pon ikut gak..so xde la candle light dinner or pe2 yg special sgt..but just wif him pon dh ckup wt aku happy..

aku kt sne tmn dia 'perang' lps hbs kje..

kuar mkn2 kt danau kota

wlaupon 4 hari je aku kt sne jmpa dia..tp aku ttp bahagia..
sb dia la sgala2 nye bg aku slps fmly..
aku hrp & sentiasa berdoa smoga hbgn ni kekal hgga ke akhir hayat,,insyaallah..amin



smoga janji dia awal tahun dpn termakbul..hehe..insyaallah..amin
(*BUKAN KAWIN K!!)

hehe..

ABG I LOVE YOU SO MUCH!!

Saya Sayang Bongek!!

msti korg tertanya2..pe sbnrnye bongek itu??

mcm2 tafsiran boley dibuat ngn ayat bongek tu...hehe

hehe..tp bg aku..bongek sgt istimewa..
sb..BONGEK tu adalah..botak ngok ngek kesygn aku..hik3



this is my bongek..so hensem now
wearing his fav team jersey


bru2 ni lps hbs final exam sem 2 2009/2010..pd 20 april 2010
aku pon pe lg..memulakan percutian bersama si dia..bongek ku tercinta..hehe
selama 4 hari aku disana..sronok xterkata..

bkn saje dpt jumpa bongek..tp jumpa tina, ann, nid, wani, abg aidi, staff HR SWS, kengkawan kt lvl 12..hik3..sronok sgt2..

ni time minum ptg ngn bongek,

wani

serta abg ipor..hik3

siang time keje aku duk umah je la..abih kan ms online game..sb bongek tercinta bekerja..
cume hr kedua kt sne je aku melepakkn diri di opis seharian..jmpa kwn2 lm..hehe
time lunch aku mkn ngn ann, kak nadia, kak linda n kak shiera..
mlm lak aku tmn mereka berperang...hik2..team dota at skali ni..ngeh3!!

tgk la abg ipor ngn bongek tercinta ngah berperang..smpai xingat org len..huhu
time ni aku dh hmpir nk mati kebulur..sb bongek aku cbuk perang..haha

tgk la..aku kcao dia pon xde respon..mmg kusyuk..huhu


pe2 pon..sronok sgt2..sb bongek la cinta aku dunia akhirat!!insyaallah..amin..

Perkongsian Ilmu!

Agar wajah selalu segar, berseri-seri dan cantik, cucilah minimal 5 kali sehari dengan air wudhu Jangan langsung dikeringkan, biarkan menetes dan kering sendiri. Lalu ambillah sejadah, solat, berdzikir, dan berdo'a.


Untuk menghilangkan stress, perbanyaklah 'olahraga'. Cukup dengan memperbanyakkan solat. Ketika solat, kita menggerakkan seluruh tubuh. Lalu berkonsultasilah pada Allah SWT dengan dzikir dan do'a.
Utk pelembab, agar awet muda, gunakanlah senyuman. Tidak hanya di bibir tapi juga di hati. Jangan lupa bisikkan 'kata kunci'

"Allahuma Kamma Hassanta Khalqii Fahassin Khuluqii"
(Ya Allah sebagaimana engkau telah memperindah kejadianku, maka perindah pula akhlaqku). (HR Ahmad).- DOA TENGOK CERMIN

Utk punya bibir cantik , bisikkan kalimat-kalimat Allah, tidak berbohong atau menyakiti hati org lain, tidak menyombongkan diri atau takabur.
Agar tubuh langsing mulus, diet yg teratur dengan berpuasa seminggu 2 kali, Isnin dan Khamis. Jika kuat, lebih bagus lagi puasa Nabi Daud AS
i.e. selang satu hari. Mknlah mknan halal, perbanyak sayuran, buah-buahan, dan air putih.

Utk mengembangkan diri, sebarkan salam dan sapaan. Dgn demikian kita akan byk dikenal dan disayangi..

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P