.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Hazard #Jerebu #JB

Assalamualaikum..hai semua..

fuhhh org lain smua dh blk..kami2 jek yg still kt kolej sb nk siapkan FYP a.k.a. PSM..dh la dlm blok nih de 2 org je yg tggl..sorg bwh sorg atas..huhu..

ok skrg ni tgh musim jerebu yg sgt kuat di seluruh malaysia..huk3..duk diam2 kt umah tau..
jd doktor sat naa
#kepoyoranJerebuMelanda

ni pemandangan dari dlm bilik baru2 ni




ni bacaan IPU baru2 ni

wat stakat hari ni alhamdulillah bacaan IPU dah menurun sedikit & mengharapkan hujan turun membasahi bumi..insyaallah..

bagi kwn2 yg berada dikawasan yang dah diisytiharkan darurat..jg kesihatan ye..
jgn kluor rumah, 
jgn wt aktiviti luar..
pakai mask jika berada diluar

sama2 lah kita berdoa semoga negara kita selamat..amin

jumpa lg..

assalamualaikum




Baby Arissa Headband

Assalamualaikum..

Hai semua...jumpa lagi hihi

Alhamdulillah..hari tu masa dpt blk Perak skejap utk duty as Pengepit dpt la meluangkan masa utk ke Chenderiang..umah fmly my love..

tujuan utama bukanlah utk g dating sbenarnye..sbb cik abg tu x blk mggu tu hihi..tp sbenarnye nk jmpa puteri comel Eyna & Nazri..si cilik Nur Arissa Suraya Binti Khairul Nazri..

kalau x asyik tgk dlm fb jek gmbr2 arissa..ni dpt tgk dpn2..pe lg..cium2 cubit2 pp dia yg comey n gebus tu..hihi geram achik tgk arissa..pulak tu baik je baby ni..xde meragam2 pun..ske dukong..comey sgt..

dpt gak dukong dia..

masa ni tgh gayakan headband yg sy wat sndiri khas utk arissa..

haa..kerana arissa la achik ija gigih bljr mengait tau..sb wan arissa penah pesan kt pak lang dia..suh achik ija hasilkn 1 bnda yg dibuat dr kait..at last jd jgk..hihi..tq to my mom sb ajokn ank nye yg ngengada nih hihi walaupun yg my mom ajor tu silap step..tp sbb achik ija gigih sgt nk wt sggup g bljr kt tenet..tgk video n tutorial e-book huhu..

lps je siap headband arissa satu tu..mmg limited edition sgt sb lps siap je achik ija stop trus mengait sb bz nk exam n siapkan PSM..huhu

alhamdulillah lega ble tgk arissa muat je pakai headband tu..ingtkn kecik sgt huhu

apa2 pun achik ija seronok sgt dpt jmpa baby arissa, ummi & wan dia..hihi

yg paling bahagia ble achik ija dpt merasa sndiri potongkn kuku arissa yg comey tu..tq wan & ummi sb benarkan achik ija tlg potongkn hihi

insyaallah..kalau berpeluang n ada masa achik ija nk meneruskan perniagaan & kalau boleh nk promote headband arissa ni ^_^

k tu je..c ya in next entry


Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P