.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Kenduri Kendara ~ Cuti Sekolah


Assalamualaikum...hye bloggerz...jumpa lagi dalam entry kali ni ehehe

susah betol nak luangkan masa untuk blog ni huhu..banyak sangat kekangan masa dan kerja almaklumlah...duduk kat tempat orang...so banyak benda nak kena buat huhu

kebetulan minggu ni cuti sekolah..so masa ni lah nak jumpa jiran tetangga dan saudara-mara...mau nye idak...kenduri sana sini..hihi..kenduri kawin..kenduri aqiqah...majlis hari jadi..macam2 lagi lah..sampaikan suami tak buka kedai la 2 hari tu haha..cuti btoi dia yer huhu

ni otw p kenduri kawin jiran sekampung..merempit la kami..mertua kt depan jd leader hehe

time petang p birthday party pulak...anak sepupu suami turn 3 y.o hehe merempit lagi kite 

ni pangkat anak sedara ..yang lelaki tu (acai) iras2 muka kembar suami mase kecik ahahaha *jgn mrh naa*

ni sambutan majlis hari lahir zamil danish ke-3

semua kengkawan dia even sebenarnya semua tu sepupu dia jugak hehe

ok masa ni sangat lawak...sebab 3 kali pak sedara danish nyalakan lilin..sebabnya budak baju putih tu yang tiupkan semua haha..sudahnya nangis danish tak puas hati tak dapat nk tiup kekeke

sedap kek pelangi danish ni..nyum3...

ni buah tangan dari danish..katanya mak lang ngn pak lang ni kawan dia...so dapatla coklat banyak2 huhu...habis la gigi mak lang nanti syg oiii

semoga danish membesar menjadi anak yang soleh dan dibanggai oleh keluarga danish ye..

keesokannye pun ada lagi kenduri kat lata kinjang..lepas je habis kenduri..sempat la p dating jalan2 kat lata kinjang tu..dah banyak pembaharuan sekarang ni...cuma tak syok nye dah kena caj kalau nak masuk..RM2 untuk kereta dan caj individu pun kena huhu..RM2 untuk dewasa..

mujurlah kami ni penduduk kawasan ni tak dikenakan caj sebab saudara mara semua kat situ..huhu

anyway seronok sebenarnya duk sini..macam2 pengalaman dapat..lepas ni dah nak duk sendiri so kena la kutip pengalaman banyak2 dari yang berpengalaman hehehe

ok lah..tu je la kot yang nak kongsi..insyaAllah nanti kalau ada apa2 yang menarik saya akan kongsikan..sekarang ni tak banyak masa untuk sediakan D.I.Y. tutorial...dengan internet terhad..masa terhad...so insyaAllah kalau ada peluang saya kongsikan ye..hehe

take care semua..wassalam..

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P