.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M)!!! ^_^v


Assalamualaikum..

hye bloggerz...pagi tadi saya dan rakan2 sekelas pergi ambil 'Baucer Buku 1 Malaysia (BB1M)' di pejabat fakulti..

teruja gila bila dapat baucer ni..ye la..bukannya apa..susah nak dapat rezeki macam ni..

lagi pun banyak kebaikan yang kita dapat..sebab dapat beli barang yang mungkin susah kita nak beli selama ni atas alasan takde duit kan?

tp bukan boleh beli sebarangan ni..yang saya tau..selain buku boleh juga beli barangan ilmiah lain macam pendrive, hardisk dan lain2 lagi ^_^v

ni dia baucer saya..setiap orang akan ada nombor siri mereka..
bersama rakan2 sekelas..teruja ni..haha

dah macam iklan "saya menang motor!" aje..haha

antara kedai buku yang available:
  • POPULAR
  • MPH
  • Badan Cemerlang (Plaza Angsana, Johor)
  • www.kedaibuku.com.my
  • kedai2 buku seluruh Malaysia (p/s: tanya dulu di kaunter sebelum membeli)

kalau korang nak tau pasal KRITERIA KELAYAKAN, TATACARA PENGGUNAAN, atau maklumat lanjut yang lain boleh pegi link 'Portal Rasmi Kementerian Pengajian Tinggi'

nak tau apa komponen2 yang ada pada baucer tu boleh klik pada gambar di bawah untuk pembesaran terlampau..haha


sumber: http://www.mohe.gov.my/portal/images/utama/doc/bahan_rujukan/cth_baucer.jpg

iklan lain boleh tgk kt SINI

ok..jumpa lagi next entry ye semua..tata ^_^v



No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P