.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~Saya Rindu Awak!~


20.10.2010
tarikh hari ni tarikh yg paling cantik bg saya...

nape??

sbb..hari ni genap la hubungan saya dan si dia selama 1 tahun 6 bulan..
maknanye lg 6 bulan kitorg jd 2thun dah..wow..lama tu kn??maybe mcm bru sgt..tp bg saya lamaaaaaaaaaaaaa sgt2 dh..huk3...
sb sy dh knal si dia lbih dari 2 tahun..huhu

selama 1 thun 6 bulan kami berhubungan sbg "kekasih" mcm2 dugaan yg kami hadapi..tp alhamdulillah..dgn pertolongan-Nya kami..Alhamdulillah..bahagia dgn keadaan skrg..

haa...berbalik pd tajuk entry kali ni...
saya rindu sgt2 pd si dia..

sbb??
kami jauh...
kami susah nk jmpa...
kami sibuk dgn urusan masing2...

tp..
kami setiap waktu berhubung..
kami selalu berjumpa ble msg2 blk kpg..hik3
*nasib la kami 1 negeri je* =P
hbgn kami direstui keluarga kedua belah pihak..
kami percaya antara satu sama lain..
kami berjanji akan setia sampai akhir hayat...
insyaallah..amin

tp abg...
syg btol2 rndu abg sgt2..
sb..mse syg tulis entry ni..abg dh lame tdo..hahaha
*tp syg xde chat or mesej ngn org lain tau*
muah3..love u so much..

doakan kami bahagia hgga akhir hayat ye..amin

No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P