.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

Solat tarawikh ^_^

Assalamualaikum...hai bloggerz..


first of all saya nak ucapkan Salam Ramadhan buat semua bloggerz ^_^ 




puasa penuh tak?hehe..semoga ramadhan kali ni dipenuhi dengan keberkatan dalam hidup kita insyaallah amin... ^_^




entry kali ni saya nak cerita pasal peristiwa sewaktu solat tarawikh saya semalam..hehe..


ceritanya macam ni:


hari ni solat tarawikh ku sedikit terganggu sewaktu solat witir di rakaat pertama oleh beberapa kanak2 lelaki didepan ku (disebalik tabir)


imam: (baca surah al-fatihah)
boys: (ikut imam baca sekuat hati)
imam: "aaaaminnn.."
boy 1: "AAAMMMIIIIIIIIIIIIIINNNNN" (dgn suara yg kuat)
boy 2: "AUUUMMMMMM" (sengal gile budak nih..huhu)


habis je amin tu ingatkan diorg ikut lg surah yg imam baca..tp rupanya..

boy 1: "eh awk skolah mana??kita dh darjah 1"
boy 2: "pot..pet..pot..pet.." (maka bersembang lah mereka..konon berbisik tp org bley dgr jugak..huhu)

last2 aku kena mula blk..lolz ~_~









apa2 pun selamat berpuasa ye semua..jangan ponteng2 ye..bak kata mak dulu...puasa "yang yuk" hehe


jumpa lagi dalam entry akan datang insyaallah...tata ^^





No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P