.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

EKSIDEN BOLEH BERLAKU DIMANA2!!



HARI INI PUNYA CERITA!!huhu ~_~

pegi kelas dlm keadaan hati yg tgh marah psl kes dlm bilik tak reda lagi..turun2 bas tetiba....boleh jatuh jantung ni gamaknye akibat terkejut dgn dentuman kuat & terlihat sekujur tubuh tercampak huhu panik lps dgr pkck bas menjerit "Allahuakbar!!".. 

seketika baru aku sedar yg bdk pmpuan dpn aku kena langgar dgn motor masa nk cross-over dr bas ke fakulti..siyes aku terdiam memula..sebab tak ramai org kat situ masa tu..aku & pkck bas pegi tlg mereka & sorg International student tlg tgk..kalau ikutkan dua2 salah sbb si tuan motor walau xbwk laju tp tak berhenti di zebra-cross & si penjalan kaki pula tak tgk kiri kanan sblm lintas.. 

tapi..aku jadi kesian..kat pelajar perempuan tu sbb walau takde koyak baju or seluar akibat tercampak tu tp kaki dia luka kiri kanan..masa teman dia g fakulti ada drh keluar dlm kasut dia huhu nk nangis tgk..tp dia tetap nak g kelas even dah suh g klinik dulu..& kesian pd yg lelaki tu jgk sbb motor dia rosak teruk kt bahagian lampu..casing dpn pecah dgn lampu tercabut.. 

siyes aku fobia bila tgk kejadian ni..dlm kelas math aku boleh teringat2 blk kejadian dpn mata tu huhu semoga yg terlibat tu baik2 saja huk2 

ingatan utk kwn2 yg lain..sila berhati2 walau siapa pun kita. pemandu ke, penjalan kaki ke, hati2!! — feeling fobia.



No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P