.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

Teachers with Paintball Game!~ & Happy birthday Encik Tunang!~

Assalamualaikum dan hai again..

Ntah kenapa rajin pulak nak update blog minggu ni..haha..hari ni supervisor saya tegur.."you look not normal today!" LOL 

bukan apa..saya sedikit stress sebab tak boleh nak release stress tu time cuti baru2 ni..so bila time keje perasaan jadi lain macam..

orang lain kalau stress mesti muram je kan..tapi hari ni stress saya buat kan saya nyanyi..gelak2..nari2..hihi..jangan salah faham ye..ni salah satu cara saya nak praktis untuk grab attention students level pre..so kena la jd happening sikit hehe baru rasa segar..

Ehh..tajuk entry tak sama pulak ngan story haha..yaa ampunnn...ok2 fokus!~ ;P

Camni cite dia..semenjak keje kat tempat baru ni..baru 1st time saya cube permainan paintball ni..tu pun sebab de kawan sekerja yang ajak..memang happening..tambah pulak dengan kawan sekerja yang kepala gila2 hehe

Al-kisahnya si Ah Bee ni dia jumpa pakej paintball ni dalam groupon..tu yang dia ajak ramai2 pegi..murah katanya..sorang RM25 sahaja..

Sebab nak eratkan kemesraan..so kami ke lokasi..My Gopeng Resort yang terletak di Sg Itik, Gopeng. Laluan nak pi tempat tu memang adventure hehe..selorong dan curam huhu..bley la google pasal resort tu

Eh..banyak celoteh pulak kan..jom tengok gambar..

Masa mula2 sampai amik gambar dulu la hehe

Teachers geng hehe

Our teammates 

Dah habis main posing la pulak hehe


Tak banyak gambar pun..sebab seronok main hehe..kitorang main 3 game..sebab seronok tembak je..last2 kluor awal sebab bullet habis awal kikiki

Apa2 pun happening betul dapat join game macam ni..paling syok bila encik tunang datang belanja kfc lepas habis game yeayyy

Tak lupa jugak nak ucap Happy birthday kat Encik Tunang hehe skali ngan twin beliau jugak ye yang jatuh pada hari ni 2/9/14..dengan ucapan..Semoga ceria2 selalu!! 

Happy birthday encik tunang...semoga panjang umur, murah rezeki, diberi kesihatan yang baik dan diberkati Allah selalu..insyaAllah..amin...Hadiah tu..tunggu hantaran nanti la ye kikiki..

Oklah ye..saya stop sini dulu..jumpa lagi di next entry insyaAllah 

Take care..c ya!!

Salam.




No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P