.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2018

Assalamualaikum..

Wahh dah lama tak update blog hehe..sejak ada anak dua nak masuk tiga ni mmg tak sempat nak update sgt..jgn kata blog..SAPS..HRMIS..segala mak nenek koje2 online pun i selalu lambat update haha..nak buat camne koje banyak hehe tambah plak selalu MC sb alahan kali ni lain mcm sikit huhu..


Ni pun buka blog sb dpt msg kt IG..kt FB..kt Whatsapp psl promo2 bisnes kwn2 & tutorial dlm post yg lepas2..terima kasih semua sb sudi melawat blog yg sendu ni hehe...walaupun setelah sekian lama baru terlihatkn iklan2 promosi tu haha..bak kata pepatah..rezeki kita tetap ada walau cepat atau lambat kan..alhamdulillah..

Di kesempatan ini saya sekeluarga nak ambil peluang buat ucapan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin. Mohon maaf jika ada salah & silap. Sy pn maafkan kalian juga. Mana la tau ni raya terakhir kan..huhu..semoga syawal kali ni bawak keberkatan yg melimpah ruah buat kita semua..

Walaupun sedih tak dpt bertukar..tp insyaAllah ada hikmah disebalik semua ni..sy doakan kalian juga dimurahkan rezeki dan sihat2 selalu..doakan Mama ZR & family pun sihat2 sentiasa..

Semoga jumpa lg di entry akan datang insyaAllah..wassalam..

No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P