.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~dEeP iNtO mY hEaRt!~


Sebelum balik ipoh bersama Nazri (abg ipor)

hmm...5 Jun 2009 aku blk ipoh selepas sebulan xblk...huhu...rindu sgt2 kt family, sdara mara n xspecially my love (kucen2 ku daa)...

blk kali ni mmg pulun r..maen game..sembang ngan adik2,mak ayah, tok opah, mak2 sdara n pak2 sdara...menjelajah kebun arwah moyang..n mcm2 lg la..


Spupuku..Dina yg byk celoteh mgkn sbb rindu ngan aku

yg plg best dpt lps kn rindu maen ngan kucen2 yg mmg rindu kt aku rupanye..sian diorg..baby, bam, teddy, garfield, pam, crv, tiger, shadow n itam...huhu..yg plg happy bila itam nk main ngan aku..sbb mak kate sblm2 ni itam xnk ngan org lain..lari je bl org nk dkt ngan dia..so aku rs happy bila aku tanpa mengajak pon dia ley dtg main ngan aku...he3..aku syg depa..dan aku rs lega sbb smua dh baik dr sakit..n hrp2 xde la yg mati lg..sdih lak bila kenang kn ank2 baby yg dh mati dlu..xspecially tetot yg plg aku syg..huhu..

xlupa jgk bubu n bibi yg dh makin besar...sian kome kn..nnt akak lps kn kat sg perak k..tp syg la plak..xper la..nnt blk ipow lg akak try bina kolam lak eh..

masa kt kpg bota aku sronok sgt bila opah kata nk mkn tgh hari lauk ulam jantung n ayam goreng..padahal kalo kt KL ni aku cm bosan je asik mkn nasi n ayam je..tp bila opah ckp nk msk kn utk aku..aku happy sgt..siap sggup p kebun cari kn buah jantung kt kebun arwah moyang...

sesambil cari buah jantung..aku sempat ushar buah durian..teringat la plak kengkawan 1 opis nk mkn durian..tp nk wt cmner...blom musim daa


Buah cempedak yg de kt kebun arwah moyang

dah siap cari buah jantung..ayah lak ajak bergotong royong bersihkan umah arwah moyang..ye la..aku tgk pon dh xmcm umah je..cam pusat pembela lalang n sampah je..huhu..so..pe lg..kerahan tenaga berlaku...tp aku tetap happy..smua nye sbb aku syg moyang..n aku rindu moyang..bila sebut nama moyang pon aku ley titis kn air mate..smbl taip ni pon aku ley nangis..smua ni sbb aku rindu kn moyang...moyang la org yg plg phm aku..walaupon dia xpnh mrh aku n xpnh btol sbot nama aku..yg aku tau..dia moyang yg plg baik..n aku rasa..aku sorg je cicit dia yg phm pe yg dia ckp..sbb bila dia ckp..smua akn nganga sbb bhs dia pekat..huhu..tu la moyangku..arwah hj zakaria..n arwah hjh mashitah...rindu sgt.. ;(


Ayah n Nana bakar semua smpah yg menyemak kt umah arwah moyang


Nana, mak n Aby yg bersungguh2 membersihkn kwsn umh arwah moyang

bila dh blk ipow aku rs sebak n sedih..sbb nk kna blk sentul blk utk keje..tp aku smpt lanje mak n ayah sempena hari ibu yg tlh lps n hari bapa yg akan dtg..aku ralat sbb xdpt nk smbut bersama2 cuti yg lps..smua ni sbb tuntutan keje..frust sgt sbb ms cuti yg lps..smua fmly dr kedah n perak trun..huhu..seddddihhhhh..



pe2 pon..aku bersyukur sbb Allah beri aku peluang utk jmpa family aku n beri aku kesempatan utk luahkan semua masalah aku kt sini..dan alhamdulillah..diorg byk bg nasihat n pndt kt aku..insyaallah aku akn gunakn sebaik mgkn masa yg ada...sbb aku pon xtau smpai bila aku akn bertahan..kalo Allah dh takdir kn aku pergi skrg..skrg la.esok..esok la..


Masa nk blk ipow daa

mak ayah..doakan smoga akak sehat slalu n bertahan dgn smua dugaan dr Allah..akak rindu kan keluarga..akak mgkn bkn anak yg baik n diharapkan..tp akak akn cuba buat yg terbaik utk smua..keluarga la sgala2 nye bg akak..akak nk smua happy walaupon hati akak sbenarnyer xhappy..tiap2 mlm akak nangis..sbb..akak sedih..gembira..terluka..pilu..rindu..bahagia..n segala rasa yg ada..tp..akak xdpt nk nangis smpai kluar air mata..air mata akak hanya kluar bila sakit akak dtg je..itu pon kalo dh sakit sgt2..tp akak pendam jgk..akak dh xnk p jmpa doc lg..smua nyer mcm xley caye je..maybe dia suh mai blk sbb duit..suh dtg amik ubat bial xbaik lg..pe bikin daa..

cm byk la plak yg aku ngomel kan kali ni...tp yg pasti..jujur dr sudut hati ku...aku terlalu n amat2 sunyi..sepi..n terluka..bg yg mengubati..terima kasih..aku amat2 menghargai nye..bkn sbb perubatan percuma..tp keikhlasan yg tulus dr hati utk mengubati..tanpa apa2 blsn yg mgkn xmampu sbenarnye aku byr..lg2 ngan xde gaji ni..seksa sgt..huhu...k la..nnt aku coretkan lg perjalanan hidup ku..walaupon aku tau..aku x disedari sesiapa pon sbenarnye..


Thanks to all of u..mmuuaahh

No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P