.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~My SwEeThEaRt FoReVeR!~

Ni la my sweetheart...


baby yg manje n plg aku syg..


bubu n bibi...yg besar tu bibi..yg kecik tu bubu


ni si bam yg manja..suka peluk2


si shadow ngan si itam ms kecik..


antara yg hadir ms mesyuarat pembahagian makanan..haha..
dr dpn: bam, tiger, pam(menggaru), crv dan teddy(yg skodeng montot crv..he3..)


teddy yg blur n juling..




5 comments:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

Sebelum nie, zul bela rabbit, tpi x than asyi beranak jer kerjanya..pastu asyik mengorek tanah nak lari dari sangkar die..dah banyak kali..ade yg hilang terus mgkin dh kene makan dgn babi kat Pangkalan TLDM Lumut..Akhirnya kesemuanya dijual semua ke tokei kedai..

Kini zul bela 2 tortoise... nie pun asyik mencarim jalan utk melarikan diri.. nasib baik x mati kekeringan

Kedua-duanya dibela kerana rayuan adik bongsu zul...

rieyza erizar said...

he3...org bela torroise tu pon dr zmn blaja..ms diorg kecik pon mmg suka larikn diri..dh la kecik..susah no nk mencari..

tp skrg dh bsr skit..bekas dia pon makin besar..so xdpt r nk lari lg..yg penting..syg sgt kt depa..sbb so cute..kalo dpt bela penyu lg best..he3..comel!!

khairulnazri said...

aku dulu bela cicak..pastu ntah cmne die leh tukar jd biawak..pastu tukar lak jd buaya..sebelom jd santapan menatang tu kitorg buang kt sungai tapah..citer betol ni..huhuuu..

star_plateena said...

Cess... Wes mana gambar aku???
Ni yg wat aku marah nih...
Satu pon xder gambo aku....

rieyza erizar said...

la..hang tergolong dlm haiwan peliharaan aku ka??kah3..keh3..pe daaa

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P