.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~HaTiKu!~


Menjelang tahun baru ni..mcm2 yg t'jd pd aku..
plg dasyat sesuatu tlh berlaku yg berkaitan dgn hatiku..huk3


wat ms ni lbh kurang cm lam gmbr ni la keadaan hati aku...
tp alhamdulillah so far still can control..insyaallah..
doa kn smoga kerja2 membaikpulih berjalan dgn lancar..amin


sbg seorg wanita..
aku mmg sentiasa mahu dilindungi..
disayangi..dimanjai..
diberi perhatian yg lebih dr org biasa...
mencemburui tanda menyayangi..bkn membenci...


hati ini sentiasa merindui...
mgkn krn jarak ku dgn si dia jauh..
tp yg pasti..
hati aku sentiasa utuh menyintai dia sepenuh hatiku..
walau pe pon dugaan dan cubaan yg melanda hubungan kami..
aku sentiasa berdoa kpd-Nya...
semoga hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat..amin


walaupon jarak memisahkan kami...
tp aku redha krn demi meneruskan cita2 msg2..
apa yg aku lakukan begitu penting utk aku dan dia..
juga demi masa dpn kami..
aku terlalu menginginkan kehidupan yg bahagia bersama2 si dia..
semoga Allah sentiasa memberkati dan melindungi perhubungan kami..amin


dan..semoga cita2 kami msg2 tercapai..amin Ya Rabb Al Amin..



No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P