.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~Event KDSE utk Jan 2010!~

Semester ni aku makin cbuk sbg mahasiswi dan jgk Timbln Pengerusi (Pengurusan) Jwtnkuasa Kolej Mahasiswa (JKM) Kolej Datin Seri Endon, UTM Skudai..

Walaupon aku bz ngn study..aku ttp luangkn ms utk aktvt kolej sem ni..sb aku tgk byk yg aku ley sumbang kn dlm menaik kn blk nama KDSE ni..dgn pengalaman slama 6bln kt Skali Web Services aku gunakan utk bantu kolej ni..

Latest program yg kitorg dh rncg n akn berjln insyaallah adlh Mlm Tautan Kasih..
progrm ni mcm sem2 lps jgk..mlm utk pengetua n JKM berkumpul bersama2 warga KDSE utk sesi ramah mesra n soal jwb..



tp sem ni laen skit kot..sb mlm tu nti pengetua akn merasmikn slh satu lg projek JKM yg tlh pon berjaya dijln kn iaitu pembukaan minimart D'HATIKU di kolej WA1 pd 01 Jan 2010 yg lalu...alhamdulillah..sambutan yg diterima amat menggalakkn..

semoga dgn bermula nye program permulaan ni akn menyemarakkn lg program2 KDSE yg akn dtg..insyaallah..

yg aku xsbr nk tggu adlh program ke China Jun dpn..utk festival Makann Halal...

doakan aku n team JKM KDSE berjaya..amin




No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P