.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

~Impianku!~


~IMPIAN!~

Setiap org mempunyai impian msg2..aku pon cmtu gak..kalau MyLove de 3 Hajat a.k.a. impian nye dlm mencapai sesuatu matlamat hidup dia..tp aku de 5..huhu..byk kn..tp itu matlamat aku laa..

Impian aku yg pertama:
Nak jd seorg guru yg baik..insyaallah..amin..(dlm proses)


Impian kedua:
Mempunyai pendapatan yg dpt menampung diri aku, keluarga dan anak2 kelak..amin


Impian ketiga:
Mempunyai kereta idamanku..Toyota Cellica..(yg ni xtaw la ley dpt ke x..huhu)


Impian Keempat:
Mendirikan rumahtangga bersama insan yg dicintai..insyaallah..amin


Impian kelima:
Memiliki rumah yg boleh memberi perlindungan dr hujan dan panas kpd aku, keluarga dan anak2 kelak..amin


Semoga impian aku ini dpt dilaksanakan..insyaallah dgn daya usaha aku sendiri..kecuali impian keempat laa..mn ley aku pinang cik abg aku tuh..huk3..amin..

doakan smoga impian aku tecapai..dan insyaallah aku jugak sntiasa doakn smoga impian sahabat2 ku jugak tercapai..amin..


No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P