.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

Shout box!!

Assalamualaikum...

Hye bloggerz...dah tak update blog ni..Almaklumlah tengah busy exam sekarang ni..Alhamdulillah saya dah lepas 4 paper..petang tadi yang ke-4 dan last paper pada rabu depan..doakan saya ye..

haa..akibat dah lama tak tengok blog..baru-baru ni saya terperasan yang majoriti shoutbox kat blog rakan-rakan dah banyak yang tak boleh guna kan..huhu..

oleh sebab itu ramai yang tak boleh meninggalkan jejak mereka di blog saya..so sedih laaa...

tapi takpe..hasil dari kerajinan saya..saya nak kongsi dengan semua link yang boleh korang amik untuk tambah shoutmix yang baru dan simple (tak berat nak upload nanti kn..)

setelah saya surf kat internet dan hasil pertolongan encik google ni la link yang saya jumpa tu:
http://www.bloggerbits.com/2010/03/collection-of-free-shoutbox-widgets-for-your-blogger-blog/


dalam ni ada banyak choice yang korang boleh pilih..sesuai bagi mereka yang suka kan shoutmix yang simple..

apa2 pun korang kena register dulu tau..hik3...normal la kalau nak add kan..

ni la rupa shoutmix yang saya dah create..boleh tengok kat sebelah kanan blog ok! ^_^v


then saya ada jumpa blog yang share cute "shoutbox icon for your blog"


so kalau yang berminat nak tambah ke'cute'an blog korang tu bolehlah amik code yang tuan blog tu dah share..

oklah..tu je post utk hari ni..insyaallah kalau ada yang baru saya post ok!!

p/s: kenapa blog saya kali ni guna ayat penuh??
jawapan: supaya senang visitor luar yang nak translate blog punya entry..ngeh3! ^_^v

No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P