.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Just Click on My Nuffnang =)

Mai Join Says.com ^_^

Assalamualaikum..

hai bloggerz..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..Maaf Zahir Batin..

haa..actually saya nak post pasal sambutan raya baru2 ni..tp sebab ada lagi benda yang exciting buatkan saya nak post pasal web says.com ni...

mesti korang akan tanya kenapa?apa yang best?

jawapan saya..sangat2 best..sebabnya, baru 3 hari saya register saya dah kumpul hampir RM20..senang kan?just share kempen yang ada dan suruh kawan2 klik..itu je..hehe

berminat???



kalau korang dah register..share la link blog dan kita klik2 kempen sama2..hehe

boleh jugak klik2 kt kempen2 dibawah ni..just klik je gmbr2 kempen..

thanks ye.. ^_^





kawan saya, Amy dah hampir RM50 dah pun..tengok kat blog dia disini..

Amy rajin share..so banyak la yang dia dapat..saya pulak jarang share so lambat la sikit..hehe..

opsss...lupa nak beritahu..bila dah share n klik2..kita akan dapat persen yang dia dah tentukan..dan bila kutipan kita dah lebih dari RM50 kita dah boleh bank-in duit ke akaun kita..best kan??hehe

ok lah..kita jumpa lagi dalam next entry...selamat klik2 ye kawan2..tata

TQ kawan2 ^_^




No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P