.

.

Teman2 bloggerz ku! ^_^v

Just Click on My Nuffnang =)

Raya Tak Raya Sangat laa.. #_#

Assalamualaikum...


salam ramadhan kepada semua bloggerz..
insyaallah kurang dari seminggu lagi kita akan menyambut lebaran..macam mana dengan persiapan?korang dah buat ke?

raya tahun ni saya tak buat apa-apa persiapan sangat..simple je..semua sebab raya kali ni ayah takde (kena keje la pulak..huhu)

walau macam mana pun..(skema lak) baju raya untuk ayah, mak, abanglong dan adik-adik tetap disediakan..cuma saya je tak sebab baju lama masih ada..tema kitorang tahun ni warna biru 'turquoise'. saya tak beli baju baru sebab baju kebaya masa jadi pengapit mak sedara masih ada. jimat kan?hehe 

warna tema raya kami tahun ni ^_^

tapi ayah tetap suruh saya beli baju untuk raya tahun ni. so saya pun pilih la baju kebaya berkerawang berwarna kuning. so konklusinya tahun ni tema saya 'berkebaya' hehe..

tapi raya sangat ke tahun ni?? ayah takde..huk3

haaa ni warne baju raya si dia..hik3

hah..tu pasal baju..pasal kuih pulak tahun ni kitorang tak beli pun..tapi..kitorang buat..insyaallah..buat sekadar yang termampu aje..hehe..

raya tahun ni mungkin beraya dengan si dia kalau berkesempatan insyaallah..dah bertahun tak beraya sama-sama..huk3

apa-apa pun saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua..


jumpa lagi dalam entry akan datang insyaallah..tata




No comments:

Our Children

Daisypath Happy Birthday tickersLilypie First Birthday tickers

Papa Mama

Daisypath Happy Birthday tickersDaisypath Happy Birthday tickers

Just Click on My Nuffnang..TQ =)

Popular Posts

Bilangan Korang Yang Ushar Aku :P